torsdag 25 mars 2021

Snart helg

Som jag har längtat!
Det har varit en riktigt tuff vecka med sjuka kollegor och extremt dåliga vikarier.
Jag förstår inte hur vissa är funtade alltså!!??
Men nu är det bara en dag kvar och sedan åker vi ut till vårt älskade hus i Hållen.
Dags att göra påskfint i helgen. I morgon skall jag köpa med mig några påskliljor och pynta på verandan.
Hoppas på finväder så att vi kan vara ute mycket. Vi har fortfarande en del byggskräp kvar att städa under trappan och så tänkte jag plocka påskris.
Det blir en tidig kväll i säng nu så att jag är pigg och alert i morgon. Skall bara tvätta bort min lermask först.
Det börjar synas skillnad på min hud i ansiktet nu sedan jag börjat använda min tvättborste varje kväll.

This is my resting bitchface :) (kan ju inte le med en torkad lermask på nyllet).
Någon som kan rekommendera en härlig nattcréme så vore jag tacksam?!
God Natt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar