onsdag 26 maj 2021

Det regnar å regnar...

Tråkig maj vi har haft.
Endast några få stackars soldagar på hela månaden och i dag är det värre än någonsin.
Det skulle komma en utomhusteater till jobbet i dag, men de ställde in.
Men till helgen ser det ut att kunna skina upp. Det låter superhärligt.
Jonny och ”pojkarna” skall åka upp till Härjedalen och fiska på torsdag och på lördag skall jag och ”flickorna” träffas hemma hos Agnes på drinkafton.
Det låter ju supermysigt.
Sitta i solen på hennes balkong och dricka drinkar och äta god mat.
Jag känner mig priviligerad att mina svärdöttrar vill ha med mig när de skall träffas.
Ida skall också komma på lördag dag och det längtar jag lite extra efter.
Men först skall jag ta mig igenom denna regniga onsdag, usch! Jag vill inte ens gå ut genom dörren idag. Jag vill göra som Lilla My, krypa ännu längre ner under filten och fortsätta sova.
Önskar dig en bra onsdag vilket väder du än har.




1 kommentar:

  1. Desamma till dig, inget regn hos oss idag❤️Jag och Lars ska tillbringa helgen i Stockholm, vi ska husera På Hobo hotell ska bli supermysigt, hoppas på fint väder🥰

    SvaraRadera