torsdag 27 maj 2021

Ensam hemma & en karott

Nu har killarna dragit på fisketripp och jag är ensam hemma med hundarna.
I går hade vi städ här hemma så jag kan bara sitta här i soffan och lata mig hela kvällen.
Ingen idé att ens försöka gå med hundarna när det är regn och 5° ute.
I morgon har vi Studiedag på jobbet. Jobbar hemma via teams på förmiddagen och åker in på jobbet för mer praktiska sysslor på eftermiddagen.
Tar det lugnt på fredagkväll för att orka med drink em/ kväll med mina svärdöttrar.
Fast i det gänget är det nog jag som orkar festa mest hahaha!
Hämtade ut ett paket i dag.
Vann en budgivning på Tradera. En fin karott från JIE Gantofta från 50/60-talet,
Fin va?
Kände att jag behövde lite mer porslin... hahaha.

Nä, Jonny blir inte galen på mig. Han har gett upp.

Nu skall jag kolla lite på Gynekologen i Askim innan jag gör något käk.
I dag får det bli en tallrik Pasta Carbonara, tror jag,
Önskar dig en skön torsdagskväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar