söndag 23 maj 2021

Fredaglördagsöndag

I fredags hade vi en liten AW på jobbet.
Det var roligt att så många ville komma. Vi beställde mat från G:a Uppsala Foodcourt pratade och skrattade.
Tyvärr tog jag inga kort.
Igår lördag åkte jag ut till Jonny och hundarna i Hållen. Knut och Natasha följde med ut, det skulle låna Skodan för att ta en tur till vänner i Gävle.
Jag och Jonny bubblade och sedan var det final i ESC. Italien var bra, men jag tyckte inte att de skulle vinna, också blev jag besviken över att inte Tusse fick en bättre placering.
Jonny föreslog att vi skall ha en stor schlagerfest ute i Hållen nästa år.
Det kan ju bli superkul!



Jag hade inte sett mina prinsessor sedan i onsdags så det var mysigt att gosa med dem igen.



I dag tog jag sovmorgon, latade mig soffan halva dagen och sedan 
åkte vi hem till stan vid fyra-tiden.
Lagade god mat och glodde på tv. 


Det var den helgen det.
Synd att helgerna går så jäkla fort.

 Så här ser alltid mina veckor ut, tycker jag: 
Måååååååndaaaag
Tiiiiiiisdaaaaaag 
Oooooonsdaaaag
Tooooorsdaaaag
Fredaglördagsöndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar