onsdag 5 maj 2021

Hur blir det med allt?

Nu har folk i min omgivning börjat bli kallade till vaccnering. Men inte jag. Undrar när jag blir kallad?
Kommer det bli någon värme ute någon gång? Jag längtar efter vårvärme nu!
I dag blev det klart med semestern. Jag skall vara ledig v26, 29, 30, 31, 32, men vad vi skall göra skall göra vette tusan?
Vi vill åka på en resa när jag fyller år i Augusti, men jag får vänta med att boka något innan jag vet hur det blir med allt?
Kommer Calle och Agnes kunna gifta sig i sommar?
Kommer jag bli vacker nu när jag sitter med lera i fejset?
Ja, frågorna är många??
Ska föröka att inte grubbla så mycket, men det är svårt. 
Är du duktig på att leva i nuet, Carpa fucking Diem?
 I så fall får du mer än gärna komma med tips på hur man gör.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar