onsdag 24 juni 2026

Första dagarna på vår semester

​I måndags kom vi till westerqwarns ställplats i Kolbäck utanför Västerås. Per och Anita har redan där och de bjöd på grillmiddag.  

I går firade jag och Jonny 36-årig bröllopsdag. Mysig dag utanför husbilen med bubbel och tapas. Middag åt vi på restaurangen. Wallenbergare med gott Amarone och en lemon cheesecake till efterrätt. 



I dag drar vi mot nya äventyr.


Inga kommentarer: