I måndags kom vi till westerqwarns ställplats i Kolbäck utanför Västerås. Per och Anita har redan där och de bjöd på grillmiddag.
I går firade jag och Jonny 36-årig bröllopsdag. Mysig dag utanför husbilen med bubbel och tapas. Middag åt vi på restaurangen. Wallenbergare med gott Amarone och en lemon cheesecake till efterrätt.






I dag drar vi mot nya äventyr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar