fredag 26 juni 2026

Semestern fortsätter

​Vi åkte från Westerqwarn till Sjötorp, sedan vidare till Hammarö i Vänern. Hittade en mysig ställplats vid en marina.Där fanns ett fiskerökeri med restaurang samt en liten affär med chark och färska skaldjur. 

Vi köpte räkor och havskräftor med oss och åt utanför husbilen. 

Senare på kvällen gick vi till vattnet. Där kunde Jonny fiska medan vi andra knäckte ett bubbel. 


Nu åker vi till Åmål.

Fucking Åmål…..

Inga kommentarer: