tisdag 10 april 2012

Min vecka

Eller i alla fall de dagar som är kvar av den.
Ons: Jobba 07.30-16.30 och sedan kvällsmöte 17-19....Pijuh!
Tor: Jobba 06.50-13.00 Tandläkaren kl 14 och sedan ett samtal på jobbet kl 15.
Fre: Jobba 07.30-16.00
Lör: Byta förtält på husvagnen och sedan "Halv åtta hos mig" hos Anna och Erik kl 18.00
Sön: Jobba vid husvagnen (om vi orkar)

Jag har uppgifter att göra på en utbildning som jag går också. Jag hatar att ha saker som ligger över mig och trycker. Jag får magsår av sån´t skit. Om jag har tur så kan jag bli helt färdig nästa onsdag, för då har vi fått in en vikarie till oss och jag kan sitta vid datorn hela dagen.
Jag förstår inte varför jag alltid måste vänta till sista minuten med allt.
Vad man kan läsa på syrrans blogg så är hon likadan.
Vi kanske är släkt?
 I kväll skall jag hänga tvätt, kolla finalen av svenska Top model, cykla en mil och sedan avsluta kvällen med Erik och mackan på sexan.
Det finns lite påskgodis kvar också, synd att låta det förfaras :)

Nästa år skall göra ett sån´t här påskägg.

2 kommentarer:

  1. Hahaha... bra Påskägg som passar oss två! <3

    SvaraRadera
  2. Mycket intelligent variant av påskägg..:)

    SvaraRadera