torsdag 25 oktober 2012

Ajpäääden

Det blir nog så att vi "måste" köpa en I-pad till. Det funkar inte att dela på den eftersom den fungerar som en telefon. Man vill liksom ha SINA appar och grejer på den.
Det är ju så mycket enklare att ta med en läsplatta var man nu ska. I soffan, i bilen mm mm.
Men de kostar ju inte gratis precis så vi får väl vänta en vecka eller två innan vi har råd att köpa en till :)
I kväll ska jag på föreläsning om hur vi kan använda läsplattan i förskolan, det ska bli jätteroligt!
Ny tider, nya prylar och jag ska dem alla!!
Jag är en riktig prylb**g när det kommer till tekniska grejer.
Jag älskar det. Jag borde jobba på mediamarkt eller nå´t :)

I dag är det torsdag i fall du inte visste det. Fredagen är inte allt för långt bort.
AW i morgon då. Skaru hänka?
Jag har blivit beroende av Buddy´s Irish Coffee. Det har blivit mitt nya fredagsmys :)
Nu e re slut på veckan, de e dags för FREDAGSYYYYYYS!!
Ja, i morgon alltså :)

1 kommentar:

  1. Då är du bättre i förkylning då, eftersom du planerar AW menar jag...va bra! :O)

    SvaraRadera