onsdag 10 september 2014

En dag framför tv:n

Precis som man skall när man är sjuk så har jag tillbringat dagen i soffan,
Tillsammans med te och engelsk film har jag kurrerat mig själv i dag.
Först i morse såg jag "Trångt i kistan". En otroligt rolig engelsk komedi. Originalet är bra, den amerikanska kopian är dålig.
Resten av dagen har jag kollat på hela första säsongen av "Barmorskorna i East end".
I morgon stannar jag hemma och kurerar mig lite till och tittar på andra säsongen.

I dag har jag ätit bara mättande mat. Dvs att jag inte väger och räknar points, utan äter av den begränsade menyn av mättande mat.
Jag skall försöka att hålla mig till detta i två veckor nu och hoppas på resultat.
Mitt första stora mål SKALL jag nå om två veckor.
Anna på VV tror att det är psykiskt att jag inte kommer under den där magiska vikten. Den ende som hindrar mig är jag själv, säger hon.
Det är slut med det nu.
Jag kan, jag vill och jag ska!

Nu börjar IDOL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar