fredag 12 september 2014

Å här sitter jag

Vilken tur att jag bestämde i går att jag skulle stanna hemma i dag med.
Hostan är bara liiiite bättre plus att jag fått ett geggigt öga.
Tror det är lite ögoninflammation. Som tur var så gjorde jag rent ögat med tvål och vatten innan tag somnade och så var jag upp en gång i natt och tvättade.
Så nu är ögat bara lite rött och geggigt. Bläää!
Jag som skulle träffa bästa Eva-Lena i kväll. Nu blir det inget av med det. Det får bli en fredagskväll i tv- soffan istället. Det var inte i går. Eftersom vi åker till Hållen varje helg och där har vi ingen tv.
Undrar vad vi skall fredagsmysa med då?
Inget godis, inget chips, inget vin.
Här skall det bara serveras nyttigheter. Det får bli smaksatt vatten, grönsaker, frukt och kvarg....Jippi!
- Har du bestämt dig?
- Jaaa! Det har jag!

Såg klart på min serie i går så nu vet jag inte vad jag skall kolla på i dag.
Förslag någon?
Gärna Brittisk, kostymfilm, Jane Austin ...
Förnuft och Känsla har jag sett minst 10 ggr.

I dag SKA jag tona håret!
Nähä?
Jooo!
Nä! Det syns inte så mycket av ögonflammationen, men det känns. Varje gång jag blinkar har ögonlocket två sekunders fördröjning att öppna sig. Skitjobbigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar