fredag 26 september 2014

Jag har väntat så länge på just den här dan...

...å det är skönt att den äntligen kommer.

Jobba 07.30-15.00 och sedan åker jag upp till Hållen.
Jonny skall inte följa med den här helgen för han har sin andra kurs i knivmakeri i Stockholm i morgon och på söndag.
Så jag bjöd upp några tjejkompisar i stället.
Det kommer bli awesome!
Jag längtar.
Det är inte så ofta vi kan träffas min bästis och jag och nu skall jag få rå om henne en hel helg.
Så kommer syrran också.
Henne har jag inte träffat på hela sommaren. Hon var här på Luddes student i Juni och sedan har vi inte sets.
Det är snart fyra månader sedan. Alldeles för länge.
Kerstin skall också bli roligt att träffa. En nygammal bekant. Har "känt" henne i många år utan att aldrig lära känna henne.
Hur nu det går till?
Men det skall väl bli ändring på detta nu då.
Fatta vad jag längtar till i kväll!!
Men först en dag i paradiset 😜
God Morgon!!


1 kommentar: