tisdag 9 juni 2015

Tisdag i Juni

Solen skiner.
Sov bra i natt.
Jobba.
Handla.
Längtar tills i morgon när jag har tid hos frissan.
Undrar om man kan ta på sig piratbyxor i dag eller om man fryser ihjäl då?
Ingen sommar ännu fast halva sommaren snart har gått.
Längtar efter Ludwig.
Fortfarande ont i magen.
Knät svullet.
Roliga planer till midsommar.
Längtar till Irland.
Gott morgonkaffe.
Skickade visst ut porr i natt via FB. Det var INTE jag! Felet är nu åtgärdat verkar det som. Virus på en kompis dator. Tänk vad det kan hända på fejjan när man inte ens är vaken.
Sommarfest på fredag.
När kommer sommaren undrar jag?
Nu gröt och sedan full spätta på cykeln till jobbet.
Sluta tänka så mycket.
Livet går vidare.
Det finns värre saker här i världen.
Tisdag, som sagt........å flera veckor till semestern.
Tror jag skall måla mig i dag så att livet blir lite roligare, så att jag inte ser så förgjordat trött ut.
SMILE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar