tisdag 5 april 2016

Intermezzo Blå droppe

För några år sedan önskade Jonny sig nya whiskeyglas.
Han hittade Orrefors Intermezzo Blå droppen.
Vi började köpa dess åt honom i födelsedagspresent och i julklapp. Eftersom de är ganska dyra så tog det ett par år innan han hade sex st fina glas att dricka sin favoritdryck i.
I helgen när vi var i Hållen så konstaterade han att han inte har några konjakskupor där ute. Jag sa att vi kunde köpa Intermezzo Blådroppen hem till stan och sedan ta ut glasen vi har i stan till Hållen.
Jag gick ut på Tradera och lade ett bud på sex st glas och idag fick jag mejl om att jag vunnit budgivningen.
Sex st Orreforsglas för 380kr!
Som hittat.
Plus 40 kr för frakten. Detta är vad ett glas kostar på Cervera.
Jag älskar Tradera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar