tisdag 12 april 2016

Och?

Vad händer liksom?
Inget speciellt.... 
Den här veckan är jag "ledig", inga uppdrag, inga måsten.
I går kollade jag på film och stickade hela dagen. Förutom i två timmar när jag cyklade i solen runt Årsta, svängde förbi jobbet och sa hej samt mötte sonen på ICA och handlade.
I dag måste jag köpa mer garn, några middagar och panta burkar som tar plats på balkongen.
Jag vill göra vårfint där, skura och köpa blommor.

Pratade med ortopeden i fredags och fick beskedet att jag antagligen INTE får någon operation före sommaren pga den långa kön. Hon skall prata med min läkare och försöka få mig på förturslistan. Men det var inget som hon kunde lova, sa hon.
Jaha!!
Vet inte ens vad jag skall känna om den saken? Uppgiven? Arg? Ledsen? Likgiltig?

I dag är det en solig tisdag. Undrar vilka filmer jag skall kolla på i dag då?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar