fredag 7 oktober 2016

Nu vänder det.

Nu har jag bestämt mig för att sluta deppa.
Ja, mitt knä är fortfarande svullet och jag har fortfarande ont.
Det enda jag kan göra åt det är att träna långsamt, och sakta men säkert bli bättre och bättre.
I går hittade jag mina friskvårdskuponger så på tisdag skall jag köpa gymkort.
Då kan jag gå och träna oftare än bara med sjukgymnasten två ggr/vecka.
Ja, försäkringskassan har utförsäkrats mig och jag blir orolig över detta, men det enda jag kan göra åt det är att försöka komma tillbaks till jobbet så fort jag kan.
Det får bli med eller utan pengar, helt enkelt.
Kan jag inte jobba hundra procent får jag väl jobba så mycket jag kan medan facket hjälper mig att bestrida Försäkringskassans beslut. 
Inget blir ju bättre av att jag går här hemma och oroar mig.
Nu känns det som om jag oroat mig klart, nu måste det vända liksom.
I dag åker vi till Hållen och myser.
Jag längtar massor!
Jag skall elda, plocka in Pelargonerna och förbereda för vintern.
God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar