onsdag 1 februari 2017

Ska det vara så här?

Jag tycker att det är jätteroligt att vara tillbaks på arbetet så missförstå mig rätt när jag ifrågasätter Försäkringskassans beslut att inte ge mig mer sjukpenning.
1. Jag är mer svullen i knät nu än för tre veckor sedan, när jag började arbeta.
2. Jag äter värktabletter varje dag igen. Det har jag inte gjort på länge.
3. Jag kan inte träna när jag har jobbat, för att fyra timmar på arbetet är vad mitt knä klarar av. Tränar jag också så svullnar mitt knä och jag blir ännu mer orörlig.

Det är ett moment 22 som jag inte vet hur jag skall komna ur.
Det vore intressant att höra vad en handläggare på FK tycker att jag skall göra?
Hur ska jag göra för att komna tillbaks och arbeta 100% när jag blir sämre för varje dag av att arbeta 50%.
Det är ett mindfuck som gör mig tokig.
Dessutom sover jag som en kratta nästan varje natt och går runt på dagarna som en zombie.
Levande död är en bra definition på mig just nu, eller åtminstone har mitt "bäst-före-datum" gått ut för länge sedan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar