onsdag 8 februari 2017

Två aviga och två räta...

I går lovade jag dig att jag skulle sluta skriva så negativt här i bloggen.
Då bidde det ingenting istället.
Svårt att se positivt just nu med andra ord.
Åkte till röntgen med sonen idag. Svar kommer om en vecka. Vet inte hur jag kommer kunna stå ut med den väntan?
Hittar de fler tumörer nu eller är all skit borta?
Hur skall jag kunna tänka några andra tankar än detta på hela veckan?
Hitta positiva saker att skriva om..... 
lättare sagt än gjort det.
FUCK CANCER!!
Magkatarr och huvudvärk hela dagen,
Åt frukost på Brantingbagar'n i alla fall och det var ju mysigt.
Börjat sticka på en ny mössa också, det var längesedan jag stickade nu.
Skönt att ha något i händerna 
Två aviga och två räta, två aviga två räta, två aviga två räta...
Inte tänka på något annat! Bara två aviga och två räta...
Bra terapi detta!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar