fredag 31 mars 2017

Hoppsan!!

Det var visst länge sedan jag skrev något i bloggen senast.
Det är precis som om jag tappat sugen till det mesta nu för tiden. 
Jag har tappat mig själv på något sätt.
I dag slutade jag kl 10.45. Då åkte jag hem för att packa kläder och mat för att kunna dra till Hållen så fort Jonny kom hem.
Men jag hade ingen energi.
Jag vill ju åka upp men jag orkar inte planera, packa och åka iväg.
I morgon kommer det gäster och det skall bli superskoj. Men ÄNDÅ orkar jag inte få arslet ur vagnen och packa ihop allt och dra.
Jag känner mig urlakad, drenerad på all min ork och energi.
Jag går runt som en skugga av mig själv.
Hur skall jag göra för att komma tillbaks? 
Till slut kom vi iväg i alla fall. Efter en timme på Gränby, tillbaks hem efter grejer vi glömt, sen lunch på MAX så är vi nu ÄNTLIGEN på väg upp.
Jag vill sätta mig i mitt hus på landet och bara lyssna på tystnaden.
När jag är där uppe hittar jag lite energi i alla fall.

Jag tycker jag ser trött och sliten ut.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar