torsdag 28 november 2019

Hemligheter

Sitter här och tänker på hemligheter som vi alla bär på. Undrar vilka hemlisar ni bär på?
Själv är jag ju ganska öppen med mitt liv, eftersom jag skriver mycket här på bloggen. Men givetvis har jag massor av händelser och tankar som jag inte delar med mig av här.
Har ofta fåt höra att jag lever et underbart liv med en underbar man och härlig familj, men det är ju också den bild som jag ger er. Jag skriver aldrig om när vi bråkar eller när vi surar på varandra, när jag tycker Jonny är ett stort pucko och att jag ibland tycker det är skönt när han åker bort i ett par dagar.
Vi har varit gifta i 30 år till sommaren, det är väl klart att vi går varandra på nerverna ibland, tro inget annat.
Så, nu är inte det heller en hemlighet längre..... hahaha!
Men jag har två stora hemligheter som ingen vet om. Inte Jonny, inte mina barn, inte någon av mina vänner, inte min syster. Dessa två hemligheter kommer följa med mig i graven.
Det är inga hemskheter som gör att jag inte komma att komma in genom pärleporten. inga dödssynder. Men det heller inget som jag är stolt över.
Nu blev ni nyfnika va?!!
Jag tror att vi alla bär på sådana hemlisar, det är den där människan längst där inne, den där människan som ingen känner.
Eller är det bara jag??

Att det är så här jag ser ut egentligen, inget smink, i ett grodperspektiv. i min webcam, är inte någon hemlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar