fredag 15 november 2019

Inte riktigt frisk

Nä, jag är fortfarande sjuk. Hostar och har mig. Har i alla fall jobbat hela veckan men nu känner jag mig helt överkörd. 
Tror jag har lite feber samt lock i öronen.
Jag som skulle på AW med jobbet ikväll. Det blir en lugn kväll hemma istället. Samla kraft så att jag orkar åka till Stockholm och lyssna på Alter Bridge och Shinedown i morgon på Hovet.
Dricka drinkar och bo på hotell.
Det vill jag inte missa.


Det var en seg förkylning jag dragit på mig.
Folk frågar hur det är att börja jobba, men jag vet inte eftersom jag varit sjuk från dag ett.
Om jag är så här sjuk nästa vecka måste jag gå till läkaren och få hjälp.
Då kanske det inte är ” bara” ett virus utan något annat som kräver kraftigare tag.
Har bara ätit penicillin två ggr i mitt liv, så detta kanske blir nummer tre.
För nu orkar jag inte vara sjuk längre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar