onsdag 6 november 2019

RÖVHATTAR!

Hittade filmer att hyra på min apple-tv.
Bla filmer med Tom Selleck där han spelar den alkoholiserade polischefen Jesse Stone.
Den första filmen är från 2005 och sedan kommer det en film per år fram till 2016.
Det finns totalt nio filmer.
Jag och Jonny började kolla.
När vi sett de första fyra filmerna så finns det inga fler, varken att hyra eller streama.
Endast den senaste filmen från 2016 finns kvar.
Är inte det konstigt?
Man köper in fem filmer av nio och så hoppar man över fyra stycken i mitten?!
Jag gillade de här filmerna ju, gillade att Tom Selleck inte är så snygg och klämkäck, utan gammal, dyster och stenhård.
Hur kan man inte köpa in alla filmerna???
Jag ligger hemma sjuk och hittar filmer jag gillar och så finns det inga fler!!!!
Varken på Cmore, Netflix, Viaplay, HBO, D-play eller Youtube.
RÖVHATTAR!!🤬🤯😤☠️🖕

Detta är film nummer fem som inte finns att uppbringa någonstans....



2 kommentarer:

  1. Rättigheter för filmerna som styr utbudet. Garanterar att det finns i tex USA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar finnas på Amazon Prime! :)

      Radera