fredag 10 juli 2020

Nio timmar i gruvan, sedan s e m e s t e r


Stänger förskolan i dag så jag drar verkligen ut på det hela... haha.
Jonny och hundarna åker ut tidigare, så kommer jag, Knut och Natasha ut vid 19-tiden.
Vädret ser ut att bli ok vår första helg på semestern, inte regn och rusk som de lovade i början på veckan.
Då kanske jag kan hänga lite i min lounge.
Jag har fått lite blodad tand på att läsa igen, så jag har packat med två semesterböcker.
Sedan har jag packat med nästan hela min garderob, men vi skall ju stanna i nästan fem veckor så det kommer väl att gå en del kläder.
Blir det finväder så använder man väl nästan bara shorts och linne, men en vet ju aldrig...
Det är redan den 10 juli, tiden går så fort.
Snart är det jul.... haha.
Men först fem veckor semester!

Vad tror du om den här efterrätten då?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar