fredag 2 april 2021

Påsk i Hållen

Kom ut i onsdags tillsammans med gubbe å hundar. Agnes och Calle kom också ut i onsdags, fast lite senare. Skärtorsdagen bjöd på sol och rökt fisk å fläsk.
På kvällen lärde de oss att spela Mahjong.




Calle tvättade bubbelkoppen som vi trodde var trasig.
Men den gick att fylla, så i dag premiärbadade vi efter påsklunch och ett besök på minnneslunden i Edvalla.

Andra påsken utan älskade Ludwig. Så älskad och saknad. 



Agnes bjöd på ansiktsmask efter badet.

Å jag bjöd på Äggtoddy.

Nu skall vi spela mer Mahjong.
I morgon åker de unga tu på spa, och jag och gubben fortsätter påsken på tu man hand.









3 kommentarer:

  1. Åh, Mahjong är så kul! Jag brukar spela turnering i Göteborg under påsken, så jag saknar det lite extra just nu. Jag har ett sååå fint set med svarta stenar.

    SvaraRadera
  2. Kram Magdalena, mitt namn hade tydligen försvunnit ser jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så himla roligt. Nu scannar jag tradera efter ett eget spel.

      Radera