fredag 12 april 2013

Naglarna

Om du undrar hur det går för mig att sluta bita på naglarna så kan jag meddela att det går ganska bra.
Jag har inte helt slutat med att sitta med fingrarna i munnen men nästan.
Jag hittar små flisor då och då som jag "måste" bita bort.
Jag försöker stärka och måla naglarna så att de inte skall flisa sig och det går ganska bra.
Jag har betydligt fina naglar nu än vad jag någonsin har haft i alla fall.
Jag tänker gå till en nagelstudio så småningom och fixa mina tassar men jag vill att de skall växa på sig lite till först.
De är fortfarande väldigt svaga och de delar sig hela tiden av minsta lilla.
Det är svårt att inte sitta och pilla hela tiden.
Inte supersnygga men inte äckligt bitna heller.
Jag är nöjd :)

2 kommentarer:

  1. Duktiga du! Jag har ett jobb som gör att jag aldrig får till några långa - men under semestern - då..:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är skillnad på att ha korta naglar och nedbitna till knogarna. Jag hoppas att jag skall få starka naglar så att jag slutar pilla hela tiden.

      Radera