tisdag 2 april 2013

Ätstörning De Luxe!

Nu har jag freakat ut i påsk igen.
Men igen så menar jag att jag gjorde precis likadant i julas och då lovade jag mig själv att inte göra så igen.
Vad är det för jävla fel på mig?
I morse steg jag upp ur sängen med föresatsen att i dag börjar jag mitt sunda liv igen.
Det sket sig redan till frukost när jag käkade mjukt tunnbröd med ost.
Till lunch serverades det pastasallad med nästan bara pasta och nästan inga grönsaker.
Sallad till var oljig pizzasallad och oliver!!
Nyttigt? Nooot!
När jag kom hem så freakade jag ut på brieosten som är kvar efter påskbordet.
VET DU HUR MÅNGA KALORIER DET ÄR I BRIEOST VA?!
Nä, just det!
Till middag var jag nyttigare, då åt jag två kotletter med kokt broccolli.
Men då drack jag julmust till det?!
Intelligent?
Nä just det!
Jag vet att det är svårt att ändra på ett beteende men att jag faller så djup när jag faller har jag aldrig förstått förrän nu.
Det är väl det som kallas för ätstörning, annars hade det väl inte varit någon störning och jag hade inte varit överviktig.
Bright Maggan!
Ja men jag gör väl ett nytt försök i morgon igen då.
Hå hå jaja!



2 kommentarer:

  1. Du är iaf inte ensam om dina mat problem! Om nu det kan vara en tröst! Kram
    //Nina

    SvaraRadera