fredag 12 april 2013

Lilla magen

Fick gå hem från jobbet i onsdags p ga magen.
Vet ej om det har varit magsjuka eller om det var mitt "vanliga" tjafs?
Jag äter ju Probiotica-tabletter som verkar hjälpa ibland men inte ibland.
Det kanske är tabletterna som jag får problem av?
Vad vet en ko?
I dag mår jag bra/bättre (har ju inte ätit något ännu så jag kanske inte skall ropa hej än).
Min vän Marina från Trollhättan vill träna med mig ikväll så jag hoppas att jag kan ta mig iväg på ett trettiominuters träningspass.
Har inte tränat sedan veckan före påsk så det är verkligen på tiden att jag får ändan ur vagnen.
Men jag kan ju inte gå om jag fortfarande springer på toa två ggr i halvtimmen.
Ja men annars är det fredag och PLUSGRADER!
Ingen frost på morgonen!?
Är det verkligen så att våren är kommen månntro?
Kan det verkligen vara så?
Känns nästan för bra för att vara sant.

"Vi har vår i luften, var har ni er?"

Jonny har nu tagit bort vinterdäcken som stått på balkongen hela vintern så nu kanske man kan göra fint där ute igen.
Städa lite och sätta lite blommor i balkonglådan i helgen.
Penséer kan man väl sätta tidigt, eller hur?



2 kommentarer: