söndag 21 december 2014

Äntligen

I dag åker vi upp till vårt älskade Hållen. Som jag har väntat å längtat.
Vi skall "bara" packa bilen och sedan åker jag, Jonny och Calle upp.
Det är en hel del saker som skall med upp i dag så vi får hålla tummarna att allt får plats.
Jag skall upp på Kvantum och köpa julskinka också.
Resten av maten tar vi i Valbo i morgon men skinkan vill jag ha från Andersson & Tillman. Det är viktigt att man käkar god och ekologisk mat.
Dagens middagsmat kan vi köpa hos Kastbergs i Edvalla.
Det är viktigt att gynna de små butikerna som kämpar ute på landsbygden.
Men vi har inte bråttom i dag. Allt får ta den tid allt behöver.
Jag är ledig och det sista jag vill är att stressa.
Huset står där det står och väntar på oss.
Vi kommer upp när vi kommer upp.
Nu skall jag dricka mitt kaffe och tända det fjärde ljuset.
God morgon alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar