torsdag 11 december 2014

Låååånga dagar

Jag har jobbat rejäla dagar den här veckan kan man lugnt säga,
Toppar detta med en 11-timmars dag i dag då.
I morgon har jag bytt bort min stängning så att jag kan komma och vara med på luciamorgonen i stället.
Har jag tur då kanske jag kan ta en timmes komp på eftermiddagen också.
För att liksom kompensera för mina andra hästdagar den här veckan.
Vi får se hur det går med den saken.
Jag jobbar på det.
Jag längtar till helgen när vi skall fredagsmysa hemma i lugn och ro ,sedan på lördag åker vi på IKEA och snackar kök för att sedan ha luciamys med killarna. På kvällen en bamsefest i Årsta och på söndag filmmaraton och nyaste Hobbit på bio.
Inget mys i Hållen den här helgen men detta kompenserar Hållen med hästlängder.
Först en lång torsdag på förskolan.
I dag får jag veta om min julledighet blir beviljad.
Det är mycket med det jordiska,
God Morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar