fredag 26 december 2014

Inget larm och en stor jävla kalkon!

För första morgonen på hela min lediga vecka så slapp jag ställa mitt alarm i dag.
Annars har det varit en massa måsten trots julefrid och allt.
Jag sover ju som en stock här ute så jag är rädd att försova mig utan alarm.
Men i dag fick jag vakna när jag vaknade och det bilen klockan 08.30.
Inte såå jäkla sent ändå.
Skönt att somna tidigt och sova länge.
Jag känner mig verkligen riktigt utvilad nu.
I dag åker Calle och Ludwig hem. Det känns lite sorgligt att julen tog slut så snabbt men roligt att vi har haft det så jäkla supermysigt.
Det är ju inte riktigt slut ännu. Knut är ju kvar hos oss och i morgon får vi finbesök av sötaste Thea ( ja hennes föräldrar får också följa med). Då blir det klassisk kallonmiddag med alla tillbehör.
Hoppas de är hungriga för jag köpte en kalkon på 5 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar