fredag 13 februari 2015

Överraskningen

I dag slutar jag klockan 14.00 och då går jag direkt till Murargatan och börjar jobba.
Efter några timmars jobb åker vi till stan och checkar in på Hotell Uppsala.
Klockan 19.00 har Jonny beställt bord på den grekiska restaurangen Tzatziki, bredvid ån.
Det skall bli underbart skönt att bo på hotell, äta god mat, sova i en Hästens säng i natt och äta hotellfrukost i morgon.
Härligt underbar överraskning av min man.
Tänk att jag skall bo vid gamla Guldtuppen, där jag firade min möhippa för snart 25 år sedan.
Ett hotell mitt i stan,vilken lyx.
Det skall bli underbart att komma bort i från alla flyttkartonger och spacklade väggar i några timmar.
Min man, han kan han... ibland :)


Men först några timmar i gruvan.
Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar