måndag 2 november 2015

Grattis Knutte!

I dag fyller vår äldsta son år.
Han föddes på Akademiska sjukhuset den 2 november 1988.
Det var inte en helt enkel förlossning, men efter 17 timmar inne på förlossningen kom han ut. Liten och skrynklig och med två stora bruna ögon.
Han vägde 3000 gr och var 49 cm lång.
Han blev hela mitt liv direkt,
Jag var så stolt och jag var så ledsen att jag inte fick visa upp honom för någon i familjen.
Jag hade precis flyttat från Östersund och bodde i Tierp med Jonny, där vi inte kände någon.
Efter en vecka kom min syster ner och hälsade på mig, men min pappa kom inte förrän  till Knuts dop och då var han över tre månader gammal.
Det var en jobbig tid men jag var så lycklig!
När man sitter och minns känns det som igår men när jag ser på bilder på honom och oss så förstår man att det är tjugosju år sedan.
Jag hoppas att man får vara med i hans liv i tjugosju år till.
Bäbisarna fick ligga på magen på den tiden.
Här ligger han i en korg som jag har gjort.

Knuts dop den 11/2 1989
Glad i kille i vårt rosa kök.
Kolla!
Han har rosa kläder på sig!
Det gick u bra det med ;)
Knut sover fortfarande med öppna ögon.
"Bara lukta" heter den här bilden.
Mamma har Tupperware party hemma och en av tanterna har gett
honom ett chokladkex.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar