fredag 20 november 2015

Tvärtom

I dag är det fredag och i stället för att åka till Hållen så åker vi hem till stan.
I kväll kommer syster och svåger till Uppsala.
De kommer med ett släp fullt med möbler till yngste sonen, som nu sitter i en halvtom lägenhet sedan min son flyttat till Stockholm.
I morgon är jag och Jonny bjudna till Alunda på middag till härliga människor.
Det kommer bli superroligt.
Nästa helg återvänder vi hit och då skall vi ha bagarstuga här i vårt hus.
Sju sorters kakor står på agendan.
I dag tänker jag fortsätta med att adventspynta en vecka för tidigt.
Jonny och Ludde skall tillbringa fredagen ute i knivverkstan och då kan jag pyssla inomhus.
Lika bra att göra klart nu när jag har börjat. Det blir skönt att komma ut hit nästa helg och allt är klart.
God Morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar