torsdag 5 november 2015

Fram och tillbaks

Fick med mig Ludde hit till Hållen i går.
Vi kom ju hit med en massa möbler i söndags och stökade till.
På lördag åker vi ut igen och då får vi även gäster.
Bara för att det inte skall se så bökigt ut när gästerna kommer var Ludde snäll och hjälpte mig att fixa iordning allt i går.
Eftersom jag 1. Inte kan gå i trappor upp och ner, 2. Inte kan bära, 3. Är mörkrädd så följde han med och hjälpte mig. Så snäll!
Men klantig som jag var glömde jag nyckeln till morfars gamla skåp hemma så nu står alla glasen i alla fall på matbordet.
Typiskt!
Ja ja, det går väl snabbt att plocka in på lördag.
Nu en kopp Fettkaffe och ett par ägg.
God morgon!
Det var kallt här i morse när jag vaknade, nästan -3, Brrr!
Snart åker vi tillbaks till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar