onsdag 28 augusti 2019

Begravning

Nu har vi bestämt tid för begravning.
Det kommer ske fredagen den 13 september kl 14.00 i G:a Uppsala kyrka.
Ingen föranmälan behövs, alla som vill är välkomna!
Istället för blommor kan man skänka pengar till föreningen Ung Cancer.
Vi kommer inte att sätta in en dödsannons i tidningen.
Vi tänker att ingen av Ludwigs vänner läser papperstidningen ändå.
Vi försöker nå er så här på sociala medier istället.
Efter begravningen kommer vi heller inte ha någon minnesstund i någon församlingsgård.
De som vill kan istället komma på en gravöl senare på fredagskvällen. Eftersom Ludwig älskade Ragusas pizzor blir det pizzabuffé där kl 18.00. 
Anmälan till detta sker till Jonny på tel nr: 0735952970 senast fredagen den 6 september. 
Klädsel tänker vi att man klär sig fin för Ludwig, inte nödvändigtvis i svart. 




2 kommentarer:

  1. Finaste Maggan...så bra ni ordnat! <3

    SvaraRadera
  2. Ludde var min lillebrors bästa vän. Jag har sett dom växa upp sedan dem var små busungar. Är så ledsen över att höra detta, jag önskade in i det sista på ett mirakel. Ni finns i mina tankar och jag önskar att jag hade kunnat närvara denna dag för Emil och er. Kramar Emils storasyster Isabelle

    SvaraRadera