tisdag 27 augusti 2019

En dag i taget...

En timme i taget, en minut i taget.
Ett andetag  åt gången.
Andas in, andas ut...
Det är så ofattbart det som hänt?!
Vår Ludwig finns inte mer, endast i våra hjärtan och i våra tankar.
Men vem skall nu förstöra spellistan på alla fester med sina otroligt dåliga musik? (Om du inte vet vad jag pratar om så gå in på Spotify och sök efter ”jag har byggt en popmaskin”).
Vem skall nu dra så dåliga skämt att man nästan skäms?
Vem skall härma och håna mig så att jag vrider mig av skratt?
Vem skall nu göra världens godaste irish coffee och bjuda på sötsliskiga drinkar?
Vem skall nu dra ut oss alla på bio?
Vem skall hjälpa oss att snickra ute i Hållen, komma med roliga idéer och lösningar på hur man skall bygga?
Jag kan göra listan ännu längre, för Ludde gjorde alltid allt på sitt sätt och det kommer bli tomt utan honom.
Så tomt.....
Min älskade pojke, du kommer vara saknad nu och för alltid.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar