torsdag 15 augusti 2019

Mina älskade tjejer

Jag vet att jag blivit en sån där jobbig hundägare som bara pratar om sina hundar hela tiden, och flödet på Instagram och Facebook fylls med bilder på mina små chihuahuor.
Men det går inte att beskriva vad dessa två älsklingar har gjort för vår familj.
De fyller våra liv med så mycket kärlek och glädje.
När allt skratt är slut så kan dessa två få oss att le och skratta igen.
De betyder så mycket för vår familj just nu.
Alla som är ensamma borde skaffa sig en liten hund, eller två.
Jag kan inte gå min runda utan att bli stoppad flera gånger av människor som vill prata och klappa (på hundarna alltså).
Alla singelkillar borde köpa en chihuahua, de är ena riktiga brudmagneter ;)
Nu ligger de här i soffan hos mig och snusar och sover.
Lilla My i sin säng och Katla på mitt ben, hon vill gärna ha hudkontakt hela tiden. Då blir hon lugn och kan sova gott.
I mitt nästa liv vill jag återfödas som en chihuahua hemma hos mig.
De blir så härligt bortskämda här. De får god mat, de sover i vår säng under duntäcken, de får hänga med överallt och det finns alltid ett knä att ligga i.
Alla älskar dem och de vet inget annat liv.
Mina fina<3









1 kommentar:

  1. Fina små tjejer Maggan! Jag fattar precis vad djur gör för själen <3

    SvaraRadera