söndag 25 augusti 2019

Ludwig

Min älskade son.
Nu har du äntligen fått ro. I nästan tre år kämpade du mot din sjukdom, men ingenting hjälpte.
Vi som älskar dig har hjälplösa gått vid din sida.
I går fick du somna in.
Det finns inga ord som kan beskriva vår sorg.
Känner bara bottenlös tomhet, och saknad.
Aldrig mer får jag höra din röst, men det sista du sa till mig var - jag älskar dig!
Åh vad JAG älskar DIG!!
Min älskade, finaste pojke.

”Jag är en liten fjärilslarv, 
som legat och förpuppat mig. 
Men nu så vill jag gärna 
ut och pröva mina vingar.
Jag vill flyga, flyga långt långt bort...”







2 kommentarer:

  1. Det är så svårt att säga det rätta orden. Jag önskar att jag kunde göra eller säga något som tröstade er. Styrkekramar i massor från mig och Daniel😪💜

    SvaraRadera
  2. Älskade ni �� jag beklagar allt ni fått gå genom! Behöva säga farväl till ert barn ��
    Finns här för glädje och sorg eller bara tystnad! Skickar all min kärlek ❤️ kram shirin

    SvaraRadera