söndag 11 augusti 2019

Fin födelsedag

Ja, i går fyllde jag år... igen.
25 år för tjugoåttonde gången. Det blir 53 det, för er som hade svårt att räkna. Jag känner mig inte så gammal, men om man tänker att det bara är 12 år kvar till pensionen så får jag ett lite annat perspektiv.
Vi var bjudna på bröllop i går och vi hade gärna gått men jag orkar liksom inte ta tag i saker och ting. 
Det känns jobbigt att tillbringa en hel lördag med folk jag inte känner, men jag är övertygad om att det hade varit helt fantastiskt.
Småstadsliv och John Lindbergs Trio var i Östervåla i går. Det hade också varit skitroligt att se och höra.
Men som sagt är jag inte på humör för sådana festligheter, har liksom ingen ork att engagera mig.
Vi åkte ut till Stenskär och blev pamprade av Anna och Erik istället. Vi åkte ut i fredags och fick en supermysig eftermiddag/kväll med dem. De bjöd på en kräftskiva som hette duga.

I går på min födelsedag vaknade vi till en härlig morgon på Stenskär, med lyxfrukost i solen.
Sedan åkte vi hem och lagade mat.
På eftermiddagen kom mina fina barn och gratulerade mig. Jag bjöd på buffé och gott dricka.
De kom med kärlek och paket. Så många fina presenter är jag inte bortskämd med.

Lyxig parfym

Prosecco och vin

En kareokimikrofon att koppla ihop med telefonen(ja, det ÄR en mikrofon)

Fina champagneglas
Halsband

Fler tallrikar till min servis

Och till slut lyxig rengöring till mitt gamla trötta ansikte.

Men den finaste presenten var att få vara tillsammans med min familj hela kvällen och hela natten.
Härliga samtal och många skratt.
Tack för all er kärlek.
Älskar er till månen och tillbaks💕









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar