måndag 10 augusti 2020

Grattis till mig :)

Jag är glad för varje födelsedag som jag får fira. Med allt som hänt så är inte födelsedagar något som en skall ta för givet.
Jag har härmed lovat mig själv att inte klaga över att jag blir äldre, utan däremot skall jag med glädje välkomna varje födelsedag hädanefter.
I dag har jag haft en lat förmiddag med sen frukost och en solig promenad med hundarna.
Lunchen tog vi på Brantings konditori.



Efter lunch åkte vi upp på Gränby och shoppade.
Jag köpte mig en polaroidkamera och lite annat smått och gott. Ny kalender inför det nya läsåret plus anteckningsblock och pennor.

Födelsedagspresenter har jag också fått.
Fin oljelampa från Höga kusten av Carl och Agne
En massagedyna av min man.

Samt en härlig bok av Knut och Natasha.

Skulle köpa ingredienser till denna drink men creme de menthe är en beställningsvara så det får bli en annan gång,




Men det är inte synd om mig. Jag sitter just nu i skuggan och dricker ett kallt bubbel i väntan på middag på Ragusa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar