torsdag 27 augusti 2020

TIK TOK

Ja, som det tonåring som jag är inners inne så har jag nu börjat med TikTok.
Huuuga! Tänker nu alla vuxna där ute. Men sån´t är väl ändå bara för unga?!!
Ja, kanske, men är ju inte äldre än vad man gör sig och jag tycker det verkar jätteroligt. Dessutom upptäckte jag direkt att jag inte är den enda tanten där ute.
Har inte riktigt kommit på hur det går till ännu, men några filter har jag hittat och några filmer har jag lyckats ladda upp.
Just nu känner jag mig som värsta TikTok-junkyn. Sitter och kollar och skrollar hela kvällarna till långt in på natten. 
Ett bra sätt att fly den egna verkligheten och sina egna tankar.
Bättre TikTok än sprit, tabletter eller knark. 
Nu letar jag efter filtret där man kan se ut som en Disneyprinsessa. Precis vad jag skulle vilja vara just nu faktiskt.

Klicka här och se hur jag åldras på TikTok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar