söndag 3 januari 2021

2021 checklista

Det nya året har precis börjat och jag känner mig nyfiken på vad det har i sitt sköte för just mig.
Som jag skrev förut så lämnar jag aldrig nyårslöften, men denna lilla checklista kanske jag kan försöka leva efter.


I morgon skall jag arbeta och just nu ångrar jag att jag inte tog två semesterdagar till.
Men jag måste ändå in till stan för att köpa present till vår Calle som fyller 30 år på lördag.
Det blir ett litet kalas här ute i Hållen för familjen. Den stora festen får han vänta med till i vår och till restriktionerna för Corona upphävs.
Men vi i familjen skall göra vårt bästa för att fira honom kungligt.
Tänk att vår lilla Callekille blivit så stor och nu är, inte bara vuxen, utan supervuxen!?
Det är svårt att fatta som förälder, att detta är samma människa.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar