fredag 1 januari 2021

Det nya året...

...inleddes med lite singelmingel hemma hos oss på Murargatan.
Jonny och fyra damer skålade in det nya året med god mat och dryck.
En bild eller flera säger mer än tusen ord.


















Nu är vi tillbaks i Hållen. Våra älskade barn är kvar till i morgon. Jonny har semester hela veckan men jag arbetar måndag och tisdag.
Nästa helg blir det 30-års kalas här ute. 
Denna julen blev lite annorlunda än vanligt.Ludwig fattas oss och inget blir som det skall utan honom.
Men vi har haft det bra trots allt.
Första dagen på det nya året är snart till ända. Jag sätter stor tilltro till att detta året skall bli bra. Jag känner att en förändring är på gång och detta välkomnar jag med öppen famn. Jag behöver förändring i mitt liv. Orkar inte trampa runt i samma gamla kängor längre. 
Nä, nya skor hitåt tack.






























 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar