torsdag 25 februari 2021

Ensam hemma

Jag suger på att vara ensam hemma!!
Jonny är i Hållen och jobbar och har tagit med sig hundarna.
Jag bara gråter och gråter när jag är ensam.
I morse vaknade jag kl 05.00 och började böla direkt och sedan kunde jag inte somna om.
Kl 08.15 åkte jag till jobbet en timme för tidigt.
Orkade inte sitta hemma och gråta mer, utan försökte fokusera på jobbet istället.
När jag slutade kl 14.30 så åkte jag till Gränby. Vi har ju ett födelsedagskalas på lördag så jag hade lite att fixa med.
Nu sitter jag och lipar igen. Förstår inte hur mycket tårar det finns i en människa?
Nu skall jag försöka snyta mig, titta klart på Antikrundan och sedan försöka sova gott en hel natt.
Men det är inte så lätt när hjärtat sitter utanpå kroppen och hjärnan kokar av sorgliga tankar och saknad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar