fredag 19 februari 2021

Trevlig helg!

Nu börjar min helg.
Vi åker inte till Hållen i dag för vi skall hjälpa en kompis att flytta i morgon.
Det är lite skönt att inte åka också.
Fredagen blir ju lite längre när vi inte behöver handla på Gränby och sedan åka i över en timme för att komma fram och börja med maten mellan 18-19.
Nu har jag slagit ner häcken i soffan och hällt upp ett stort glas vin.
Jag skall prova denna flaska som jag fick av Ida i höstas.
Jag smakar och tänker på dig nu Ida. Om du läser detta så vill jag bara säga att jag saknar dig❤️ 
Wow! Vinet är jättegott!

Till middag blir det stekt ris med kyckling, räkor och grönsaker,
Men det blir lite senare. Nu skall jag bara sitta här och lyssna på tystnaden och njuta av vinet.
Trevlig Helg!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar