torsdag 19 augusti 2021

BH

I går kom jag äntligen iväg till Viva Victoria på Gränby.
Klev in en kvart innan de stängde och kom ut 20 minuter senare med två BH och en på beställning (för de hade inte färgen hemma).
Nu kommer jag känna mig både bekväm och snygg på bröllopet på lördag.
En bra, skön, snygg BH gör så mycket. Det är hundra år sedan som jag gick in på en riktig underklädesaffär och handlade.
Något gör att det känns jobbigt att gå in på en sådan,  men kvinnan som var där igår hon var fantastiskt duktig och hon fick mig att känna mig bekväm och vacker. Så professionell!!!! Tack för hjälpen.
Annars kan det bli så konstigt när en främmande kvinna skall dra och fixa med ens tuttar och själv står man avklädd framför spegeln och känner sig svettig och obekväm. 
Nu har de mina storlekar inskrivna i sitt register så nu kan jag köpa på mig flera snygga BH:ar utan att det måste bli så jobbigt.
Dessa två modeller blev det igår. Den första köpte jag i beige och i svart.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar