onsdag 25 augusti 2021

Nytt nytt nytt och flytt!

Har i dag varit till Möbelmästarna och beställt nya möbler till vår nya lägenhet,
Ny soffa, nya fåtöljer och nya sängar.
Det kommer bli supersnyggt. 
Jag fick fria händer av Jonny, så du kan ju gissa vilken färg det blev på soffan?!
Förhoppningsvis så hinner allt komma innan vi flyttar, annars får vi sitta på golvet och sova på en uppblåsbar madrass den första tiden på Ångkvarnsgatan.
Nu börjar det bli verkligt att vi snart skall flytta.
En sista sommarhelg i Hållen innan det är dags för att rensa och packa.
Nästa helg skall vi riva ur vårt källarförråd och åka till tippen med 80% hoppas jag.
Jag tänker inte ta med mig en enda pryl till nya lägenheten som jag inte tycker om.
Det är inget som jag ser fram emot egentligen, själva flytten alltså och tiden fram till flyttdagen.
Sedan, när vi väl är inflyttade i den nya lägenheten, då börjar det roliga.
Men fram till den 15 oktober kommer det vara slit och släp.

Ludde hade nog gillat den här soffan 😊
Endast 66500kr på Royal Design.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar