måndag 4 februari 2013

Alldeles för tidigt

Jag har sovit som en kratta i natt.
Om det var kaffet som jag drack i går kväll eller om det var för att jag somnade en liten stund i soffan, de vette gudarna?
Men när det var dags att slå igen sina bruna i går kväll så var jag pigg, eller nåt.
I dag när klockan ringde så var jag allt annat än pigg.
Det känns som jag sitter här minst fyra timmar för tidigt.
Nu sitter jag här och försöker gnugga sömnen ur ögonen men det går bara si så där.
I dag skall jag sitta och jobba med hemsidan hela dagen och på eftermiddagen skall jag till tandläkaren och fortsätta på min rotfyllning. Det känns väl "så där" faktiskt.
I ett svagt ögonblick i fredags så bestämde jag med Lina att vi skulle gå på zumba på Fyrishov i dag.
Det känns jobbigt men det blir säkert jätte roligt, bara jag inte har tandvärk så.
Nä, nu måste jag hoppa in i duschen och ge mig iväg till jobbet.
Hoppas att du får en bra start på den nya veckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar