söndag 3 februari 2013

Söndagsutflykt

I dag skal jag ta med mig "barnen" och åka till Fjällnora på utflykt.
Jag gör matsäck här hemma och så stannar vi på "hejdan" och köper korv och korvbröd innan vi åker ut.
Det är lite kallt i dag men en stunds promenad skall väl göra oss varma.
Jag undrar var vårt liggunderlag är?
Tyvärr så kan inte Knut följa med men han kommer hem senare ikväll och käkar middag istället.
Jag har aldrig varit ute vid Fjällnora på vinter. Finns det promenadstråk där? Måste man ha med sig egen ved om man vill grilla?
Vi chansar väl så får vi se när vi kommer dit.
I dag skiner inte solen lika som igår, men det kan nog bli en härlig dag i alla fall.
Roligt att killarna tycker att det skall bli skoj.
Jag skulle kunna sticka nu genast men klockan är inte ens nio, så jag får väl hejda mig några timmar ändå :)
Bild tagen från Fjällnoras hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar