onsdag 13 februari 2013

Fnurp i kolan

Ja, mitt huvud känns tomt nu.
Efter tolv timmar på jobbet har man inte mycket energi kvar att ge.
Tänkte kolla på Hon på Grötö och sedan somna.
Halva arbetsveckan har gått, nu har man gjort den längsta dagen och det gick ju bra.
Nu är det bara finliret kvar innan man får ta helg.
Just nu hägrar bara kudden och täcket men jag tänkte härda ut i en timme till innan jag går till sängs.
Jag längtar till träningen i morgon (har jag fått feber?)
I dag käkade jag mackor till "mellis" och jag har känt mig äckelmätt hela eftermiddagen bara för det.
Jag har nog gått från falsk Bullimi till Anorexia....eller inte :)
Men det känns som om jag fuskar bara för att jag tog två mackor till mellanmål, även fast jag får plats med det i min app.
Jag längtar till jag har gått ner till min målvikt så att jag får lära mig att äta rätt för att hålla vikten.
Jag undrar om jag klarar mitt mål till sommaren? Med lite träning så kanske det faktiskt är möjligt.
Jag hoppas på det.
Kolla nu blev det en massa snack om vikt och träning igen, det enda som snurrar i mitt huvud.
Fnurp i kolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar